Manivela si Cascheta pentru Primaria Bucurestiului
8 April 2008
Ce trist pentru bucuresteni ca katindatii cei mai rezonabili pentru fotoliul plin de piuneze al Primariei Capitalei sunt un neam de manivela – Miron Mitrea – si fostul sef al caschetistilor de la Ministerul de Interne, Vasile Blaga. Mitrea, taticul exagerat de piperatei Autostrazi a Transilvaniei si Blaga, inventatorul Loganului de 12.000 de euro pentru politisti, se vor duela in noroi pentru deliciul bucurestenilor. Ce trist ca singurii cu sange de Bucuresti sunt vestitul “care este” Vanghelie si varianta lui intelectuala Oprescu, cel fara de sanse. Ce imbucurator, totusi, ca nivelul katindatilor a crescut foarte mult de la Crin Halaicu si Viorel Lis si ca macar sunt la acelasi nivel cu actualul locatar de la Cotroceni.
Cei doi politruci cu sanse, care vor incerca sa cumpere voturile Pacalimii vanzatoare in marea ei majoritate de voturi ieftine, vin amandoi dintr-un Ardeal infumurat si cu atitudinea de Civilizator coborat in Vechiul Regat putred si lipsit de scrupule. Numai ca atat Mitrea cat si Blaga vin doua ce au lasat in urma afaceri putrede la ministerele pe care le-au condus.
Manivela Mitrea vine dupa controverse nesfarsite legate de contractele aiuritoare incheiate pe vremea cand conducea Ministerul Transporturilor incepand cu “tinerea in brate” a fostului sef penal si dat in urmarire internationala a CFR-ului, Mihai Necolaiciuc, si terminand cu viciatul si antinationalul contract cu Bechtel pentru constructia Autostrazii Transilvania.
Vasile Blaga vine dupa controverse la fel de mari legate de afacerile pe care le-a girat incepand cu terenul Inspectoratului General al Politiei Romane pe care l-a pus la dispozitia grupului Niro – grup prieten al celebrului cuplu Udrea-Cocos- care a construit acolo cateva blocuri si terminand cu activitatile de comisionariat vamal pe care sotia sa le detinea pe cand sotul era sef peste vamile din Oradea. In plus Blaga mai este asociat in firme cu un urmarit penal al carui nume nu mai conteaza si a reusit sa inventeze pe vremea cand era ministru la interne, celebrul Logan de 12.000 de euro bucata la o comanda uriasa de circa 6.000 de masini din partea Politiei. deh, ce sa-i faci daca nu au fost mai mult politisti care sa negocieze cu vanzatorul lotului de 6.000 de Loganuri ca poate asa nu se lasau in asemenea hal pacaliti pe taxele si impozitele platite de fiecare ruman.
Ca cei doi politruci au facut afaceri si este perfect dreptul lor insa este dreptul nostru al bucurestenilor care nu ne vindem chiar atat de ieftin voturile sa avem lamurit fiecare aspect controversat al business-urilor celor doi. Cu ce ne poate garanta Mitrea ca nu va mai semna un contract atat de pagubos pentru constructia de strazi in Bucuresti la fel cum a fost cel cu Bechtel?Cu ce ne poate garanta Blaga ca nu va cumpara pentru Primaria Capitalei Loganuri de peste 12.000 de euro bucata?
Cand vom vedea si noi ca cei doi politruci inteleg perfekt ca odata ajuns intr-o asemenea pozitie, din care poti sari usor in barca Prezidentiala, trebuie sa fii constient ca esti acolo pe banii, nervii, spezele, si in interesul bucurestenilor?Dar ce-am mai nene, ca parca-s Tatulici la o emisine de prezentare a efectelor benefice ale Caritasului?